W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Tags
Author: dj.vadim - Replies: 38 - Views: 27984
TomTom dedykowany dla i900 - ver. 7.917 opinie
Witam
Jak wiadomo jakis czas temu tomtom wypuscil oficjalne wydanie navigatora na nasze omnie (obecnie chyba niedostepne dla PL). Stad tez pytanie odnosnie dolegliwosci wersji 7.917, czy ktos z forumowiczow zakupil oczywiscie droga legalna, oraz moze podzielic sie opiniami dotyczacymi uzytkowania?
Niestety dotychczasowe wersje mialy problemy z chipsetem GPS zawarym w naszych i900'tkach, a roznego roczaji Portsplitery, gpsgat'y oraz skrypty tylko prowizorycznie poprawialy jakosc nawigowania.
D
Author: Martini26 - Replies: 5 - Views: 7599
SPB Mobile Shell ver. 5
Witajcie!
Czy ktos z Was ma jakies konkretne informacje na temat nowego wydania tej nakladki, ktora ma sie pojawic w okolicach 15 lutego 2011 roku? Po filmikach z youtube.com trzeba przyznac ze wyglada to niesamowicie! Bedzie podobno na Androida, Symbiana i nasze Windows Mobile. Ciekawe jakie wymagania bedzie miala ta nakladka i czy na Omni I bedzie hulalo tak ladnie jak to wyglada na tych filmikach?
Dajcie znac i podzielcie sie informacjami jak macie jakiekolwiek Wink
Author: con - Replies: 73 - Views: 23488
Nowy kernel dla Android Omnia2 ver. 4
Witam.

Dawno juz nie zajmowalem sie androidem dla O2 do czasu az znalazlem na modaco.com post kolesia ipaq3870 dotyczace budowy przez niego nowego kernela dla O2. Sa przekompilowane najwazniejsze moduly i samo jadro. Wypuscil 3 wersje modulow z jajkami. Podchodzilem sceptycznie do jego pracy ale ciekawosc byla wieksza.
Sa 3 wersje:

1. Procek dziala na 800 MHz przy czestotliwosc AHB 133Mhz, rozszerzona pamiec RAM glowna do 141MB oraz 16 bit grafiki.
2. Procek dziala na 677 MHz przy czest
Author: XTeK - Replies: 53 - Views: 11003
[CWM] [NO WIPE] [XWLPF] XTeK_MiX_S3 rom ver.1.4.0
Witam, po kilku dniach od premiery Galaxy S3 wyciekło kilka elementów z nowego interfejsu a mnie zaś zachciało się stworzyć własnego ICSa.
Rom jak rom szału nie ma, mam nadzieje że będzie choć trochę się podobać.
Możliwe że zachce mi się go rozbudowywać ale gwarancji nie ma.Smile
Graficznie to praktycznie stock.
Rom oparty na XWLPF, powodem tej decyzji była wersja przerobionego Frameworka przez JKay'a która daje do dyspozycji możliwość modyfikowania wyglądu interfejsu.

[b]Program do
Author: Andys 48 - Replies: 40 - Views: 13230
Rootowanie Defy Plus (MB526) ver. 2.3.6
Witam! Chciałbym zapytać czy jest możliwość zrootowania Androida 2.3.6? Proszę bardzo o pomoc, bardzo mi na tym zależy. Dzięki z góry.