[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 22 głosów - średnia: 3.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
stockowe romy dla pmp5870c rkandroidtool

[ROM 4.1.x] Stockowe ROMy dla PMP5870C RKAndroidTool
leci, bedzie za jakies 15 min... btw jest jeszcze stockowy 1.0.8 w drugim temacie w formacie serwisowym
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
Linki niby są i działają, ale pobieranie się nie chce rozpocząć, czy to u mnie tak tylko?

edit: jednak to tylko hosting jak zwykle jakieś prace przeprowadza.
Odpowiedz Google Chrome Windows 9x/NT/2000
Nie moge juz z tym goo.im ... postaram sie zrobic mirrory calego downloadu

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox
z tego co widze powoli pliki wracają na miejsce... moze w koncu goo.im będzie dzialal jak powienien Big Grin
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
(11-16-2013, 07:03 PM)Ryrzy napisał(a): z tego co widze powoli pliki wracają na miejsce... moze w koncu goo.im będzie dzialal jak powienien Big Grin

Niestety, ale nic z tego. Za 10 razem dopiero zaczyna pobierać plik, a i tak go nie pobierze tylko kończy po 10-30MB. Tylko Yode v4 udało mi się jakoś pobrać za którymś już razem.
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
wszystkie 3 da się pobrac bez problemu, wlasnie to robie i każdy sie pobiera poprawnie
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
To może wczoraj coś tak nie za bardzo to goo.im działało, chociaż za którymś razem już mi pobrało. Chociaż teraz tak sprawdzam, do tego na innym internecie i nadal ciężko. Może zależy od pory dnia, bo coś tam w sumie robią na tym goo.im
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
jupiii kocham cie za ten temat Big Grin:*****
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
Mam taki problem...
wgrałem ten rom i wszystko było niby ok...
zrobiłem factory reset z poziomu menu (nie wykrywało pamięci) i... koniec, tablet nie chce się uruchomić.

przy próbach ponownego wgrania systemu wyskakuje błąd
"ERRORBig Grinownload file failed
ERROR:Run failed"

Co mam zrobić?
Dodaję Treść Log'u:

Odpowiedz Google Chrome Windows 7
jak się łączy z kompem to nie ma jeszcze tragedii Big Grin zassaj to:

http://www.modaco.pl/Thread-ROM-4-1-x-PM...ryczny-ROM

zamiast Upgrade wybierz Restore, jak to nie pomoże to bedzemy myslec dalej Smile
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows XP/2003


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości