W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 24 głosów - średnia: 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
omnia 2 potrzebne krok po kroku

Omnia 2 - potrzebne krok po kroku
Chcecie, chłostajcie biczem satyry lub odpowiedzcie o ile odpowiedzi nie będą stanowić problemu.

Nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych definicji, co to jest ROM, CAB i inne używane na Forum terminy. Próbowałem się przekopać przez treści, ale w Sieci, czy na Forum nie znalazłem szukanych informacji. Niby "słyszę dzwony", ale w którym kościele biją? - nie wiem.
Nie ukrywam, że mimo wieku, jestem nowicjuszem w kwestii smartfonów i innych tego typu urządzeń.

Czy istnieje możliwość zdefiniowania małego kompendium odnośnie terminologii?

Z dawien dawna jestem "gadżeciarz". Swojego czasu, syn przychodził do mnie po odpowiedzi w wielu kwestiach, ale upływający czas i szybkość rodzenia się nowinek, zdecydowanie mnie wyprzedziły, więc teraz mnie przyszło zapytać. Niedawno u kolegi widziałem HTC Touch HD. Fajna zabawka, ale kiedy mogłem wymienić telefon, już takowych w ofercie nie było. Facetowi z Orange dałem się namówić na Omnię 2, zapewniał mnie, że w Sieci jest duuużo różnych ciekawych aplikacji, ale coś nie bardzo mogę je znaleźć.

Naczytałem się o ROMACH i innych, ale co z czym i jak zjeść, nie bardzo wiem.
Czy możecie podać linki do treści, które rozjaśnią mi te wszystkie - póki co - czarne punkty w świecie Omni 2?

Czy wgranie ROMU - domyślam się, że jest to coś jak systemowa nakładka(?) - to coś z czym trudno sobie poradzić? Czy potrzebuję jakiegoś szczególnego oprogramowania? Czytałem, że muszę mieć OCTANS Downloader v2.14... Może ktoś pokusi się o publikację w stylu: "Omnia 2 - instalacje ROMów i inne - krok po kroku"?

Czy możecie mi choćby trochę pomóc?

Pozdrawiam serdecznie.
AW "WebLion"
Odpowiedz