W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 10 głosów - średnia: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
i900 szybka lcd a panel dotykowy

[i900] szybka LCD a panel dotykowy
Witam szanownych Kolegów (i Panie jeśli tu obecne),

Mam problem z wyegzekwowaniem u Samsunga gwarancji. Problem tkwi w tym, że Samsung powołuje się, że szybka LCD nie jest podzespołem telefonu, natomiast panel dotykowy tak. Zerknąłem w związku z tym do instrukcji serwisowej, która chyba gdzieś tu krąży na forum, znalazłem tak, że nie ma takich osobnych elementów. Z tego co rozumiem, czytając ten dokument, to jest ramka (sam brzeg), panel i wyświetlacz (w sensie matryca LCD).

Czy mylę się? Czy rzeczywiście jest jakaś szybka, która nie jest panelem dotykowym?

Pozdrawiam i proszę o pomoc,
Jakub
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
szybka i digitizer to jedna część, nie da się osobno wymienić tego... to po prostu jeden element, digitizer pełni funkcje szybki Smile

Jeśli jest ona mocno porysowana (uszkodzona mechanicznie) serwis może odmówić jej wymiany.
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
Nie, nie jest własnie. Nigdy zresztą nie był ekran porysowany na tyle żeby wyglądało to źle.

Co mogę zrobić w tej sytuacji? W jaki sposób powołać się, że to jest jedna i ta sama część, tylko w dwa różne sposoby opisana?
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
autoryzowany serwis powinien cos takiego wiedziec, dziwi mnie wogole taka sytuacja. Co sie wogole dzieje ? nie działa dotyk tak ?
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
no dobrze, nie chciałem tak wprost co by nie wywołać oburzenia na forum.

Sprawa dokładniej wygląda tak: Generalnie moja omnia od początku ma problemy z wifi, co gdzieś już czytałem, że Omnie i900 płatają figle przy pracy na ruterach Linksys, a takie własnie miałem 2 (i mam). Ciągle podaję to na gwarancję, za każdym razem zostawiają mnie z wiadomością że wszystko tu działa ok.

Dodatkowo, od jakichś 2-3 mcy ciszej mnie słychać w telefonie, co jest po prostu uciążliwe, bo wiadomo, trzeba mówić nieco podniesionym głosem. Odp serwisu: za pierwszym razem, że źle trzymam telefon, że to zależy od zasięgu gsm itd, a teraz że jest wszystko w normie.

I wreszcie ekran, który moim zdaniem po prostu się zużywa z czasem. Miesiąc, 2, czasem 3 ok, a potem kalibiracja co 2 dni żeby chodził przyjemnie.

Ponieważ telefon za każdym razem miał wymieniany dotyk, złożyłem 4ty raz, myśląc że mi wymienią. Nic. Telefon do Samsunga, dowiedziałem się że 3 wymiany podzespołów stanowią podstawę do wymiany telefonu na nowy. Dlatego zacząłem walczyć z nimi, ale sprawa stanęła na tym, że wg Samsunga wymiana szybki LCD nie jest wymianą podzespołów, więc odmawiają wymiany.

I właśnie nie mam zielonego pojęcia jak im to wytłumaczyć, że były 3 wymiany dotyku i że mam podstawę do wymiany telefonu Sad Możesz coś poradzić mi? Może miałeś podobne przejścia? Sad
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
a no to co innego... faktycznie digitizer można rozpatrywać jako nie podzespół tylko osobna część i nie przysługuje wymiana telefonu... która imho i tak chyba już nie działa jak kiedyś i można naprawiać do woli chyba że serwis powie inaczej i wymieni (brak limitu 3 napraw).

btw. po tylu naprawach ja bym sie juz dawno tego telefonu pozbył... jakby digi naprawde zle dzialal wymienilbym go sobie sam (kosztuje doslownie kilka zlotych a wymiana trwa 10minut).
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
no ok, ale w pozostałych dwóch przypadkach zrobili to samo, tylko za pierwszym razem, jak jeszcze CCS był w Wa-wie, naprawę nazwali inaczej i właśnie z tego powodu odmawiają... jak naprawa jest opisana jako wymiana panelu dotykowego, to liczą normalnie jako wymiana podzespołu.
Odpowiedz Google Chrome Windows 7
yhm... no to nie wiem co możesz z tym zrobić, jedynie chyba udać się do rzecznika praw konsumenta po poradę jeśli tak chcesz o to walczyć. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
sprawa posunela sie dalej. w odpowiedzi na fax/pismo do samego Samsunga, dostalem list, gdzie zgadzaja sie na wymiane telefonu, z jednym zastrzezeniem, ze niesprawna sluchawke mam odeslac do Samsunga wraz z akcesoriami itd.

Dla dobra wszystkich forumowiczow, zwram uwage, ze najlepiej jednak zalatwiac wszystkie sprawy z reklamacjami pisemnie, w koncu od tej strony producent zachowuje sie uczciwie.

Jednak mam baaardzo dziwne pytanie. Poniewaz moj touch nie jest jeszcze jakos bardzo zuzyty, a na wyslanie tela mam tylko kilka dni, chcialbym poradzic sie, czy jest jakis sposob by przyspieszyc zuzycie... Bawie sie telefonem odkad tylko pismo dostalem, ale czy jest cos jeszcze?

Pozdrawiam, Jakub
Odpowiedz Opera Windows XP/2003
heh, raczej nie da sie tego procesu przyspieszyc niestety...

btw z pisemną komunikacja masz racje, masz kopie tego co im wysylasz Smile
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows XP/2003


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości