W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 3.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zmiana rom u a zainstalowana nawigacja

Zmiana ROM'u a zainstalowana Nawigacja
Witam,
Mam pytanie dotyczące zmiany Romu/softu w Omni z podstawowego pda: i900SAID2/SAID1
na Rom Ryrzego dokładnie 23563_M2D_2.0.
Na karcie pamięci wgraną mam nawigacje IGO, jednak do poprawnego działania programu w tel też są wgrane jakieś pliki z programu IGO. I mój problem polega na tym czy mogę zgrać te pliki z tel na kompa, a karte pam. wyciągnąć i zaisntalować nowy Rom, a następnie spowrotem wgrać pliki Nawigacji i czy będzie wszystkoi ok? Jakoś wątpie, ale prosił bym o pomocWink
Niestety nie znam się na tym nic a nic.
Odpowiedz Opera Windows XP/2003
Jeśli masz licencję na tą navi to możesz zrobić reinstalację. Aczkolwiek wydaje mi się że to co chcesz zrobić, czyli zgranie plików może działać, jednak pamiętaj że aplikacja to nie tylko pliki ale też wpisy do rejestru.
Xiaomi MI6 64GB | MIUI 9.2 | Stock Kernel | Slim Case
IPAD Air WiFi 16GB | iOS 11.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz Opera Windows 7
Są dwie odmiany iGO8- wersja 8.3.2 która zawiera katalog 2577 w którym jest plik AUTORUN który po naciśnięciu instaluje nam iGO8 na urządzeniu ( dodaje także do folderu Programy deinstalator iGO8 ), oraz wersja 8.3.4 którą odpalamy z exe która się znajduje w folderze ( przeważnie skrót do exe wrzucamy do folderu Programy ). Jeśli masz pierwszą wersję to wystarczy po HR albo wgraniu romu Eksploratorem plików wejść do 2577 i tapnąć AUTORUN i pliki same się zainstalują.
...najlepiej jest się uczyć na błędach innych...(chyba po to jest te forum?)

Odpowiedz Mozilla Windows XP/2003