MoDaCo.pl

Pełna wersja: Problem z sklepem google.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cos mam problemy ze ściąganiem ze sklepu google play.Mieli i mieli i niechce zacząć ściągać.aktualizacjami teź klopot.Jest pomoc techniczna google play po polsku?Ma ktoś ten sam problem

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
spróbuj usunąć konto google z telefonu i zalogować sie ponownie. Pamiętaj że to usunie wszystkie dane z telefonu takie jak kontakty/gmail, jeśli nie masz ich zsynchronizowanych z googlem zrób to najpierw.
Wczoraj zainstalowalem rom po raz drugi i sytuacja sie powtarza. Bo walczylem z recowery by go zmodyfikowac bo niemoge wgrywac przez telefon przez recowery modów bo niemam dojcia do moich folderow.Niewiem czemu.Rot mam.A sklepem poraz drugivto samo.On sciaga ale jak mu się zechce.Tak mysle moze nowa wersja google play ma bug.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Ogolnie to chce to zainstalowac by miec lepsze power menu ze wszystkim
http://www.modaco.pl/showthread.php?tid=7688

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Pomoze mi ktos bo w recowery niemam dostepnych moich plikow i folderow.Co musze zrobic by to bylo udostepnione przez recovery

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
odinstaluj aktualizacje sklepu google, i zainstaluj ponownie, a paczke z JKay wrzucasz w ".zip'-ie na pamiec wewnetrzna najlepiej sdcard/(tutaj), potem w recovery dajesz instal zip from sdcard, choose file, wybierasz i jedzie samo, ale jesli masz ROM ODEXED czyli STOCK od samsunga to musisz sie bawic w podmiane plikow poprzez ROOT EXPLORER, ewentulalnie jakis program w ktorym bedziesz mial wglad w systemowe pliki, jak masz DEODEXED to mozesz wgrywac pliki/paczki z modami ".zip" z modifikacjami typu framework od JKay, jezeli dalej beda problemy to WIPE DATA wykonaj
(06-17-2013, 08:14 AM)Artii napisał(a): [ -> ]odinstaluj aktualizacje sklepu google, i zainstaluj ponownie, a paczke z JKay wrzucasz w ".zip'-ie na pamiec wewnetrzna najlepiej sdcard/(tutaj), potem w recovery dajesz instal zip from sdcard, choose file, wybierasz i jedzie samo, ale jesli masz ROM ODEXED czyli STOCK od samsunga to musisz sie bawic w podmiane plikow poprzez ROOT EXPLORER, ewentulalnie jakis program w ktorym bedziesz mial wglad w systemowe pliki, jak masz DEODEXED to mozesz wgrywac pliki/paczki z modami ".zip" z modifikacjami typu framework od JKay, jezeli dalej beda problemy to WIPE DATA wykonaj

Aś zaszalał. Big Grin
Kolega niema pojęcia co z czym nawet a co dopiero podmieniać pliki.
W recovery niema dostępnej pamięci ani fona ani karty więc nie dogra.
Podejrzewam że możliwe jest niezamontowanie przez recovery tych "napędów".
Pewnie trza tylko zamontować i zobaczy ale mogę się mylić.
Hehe ale sama prawdę napisałem, jest troszkę zabawy polecam wgrać custom ROM gdzie będzie wszystko zaimpletowane

Wysłane z mojego GT-I9300
Dzieki....

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2