W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 40 głosów - średnia: 2.35
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
nie działa wipe

nie działa wipe
Witam!
Mam problem odnośnie mojego ZTE BLADE, otóż nie mogę zrobić wipe do ustawień fabrycznych poprzez menu (prywatność --> reset...), ani przez recovery managera. Po prostu telefon zatrzymuje się na "zielonym androidzie" i tak w nieskończoność... rom stokowy, zrobiony root, RM v.0.36, recovery clockwork-3.0.1.4. Możliwe że wgrałem wadliwą wersję recovery managera. Jestem początkujący w Androidzie więc proszę o pomoc.
Odpowiedz
Wejdź w recovery ( na wyłączonym telefonie głośność w dół i power) i z jego poziomu spróbuj, bo z tego co piszesz to nie próbowałeś w ten sposób. Obsługa klawiszami głośności i home/back. Z menu Wipe wybierz opcję data, cache i dalvik, każdą operację potwierdzasz guzikiem z domkiem (home).
Xiaomi MI6 64GB | MIUI 9.2 | Stock Kernel | Slim Case
IPAD Air WiFi 16GB | iOS 11.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz
nie mogę wejść cały czas zielony robocik...
Odpowiedz
Tzn. że masz niepoprawnie wgrane recovery najwyraźniej. Wgraj jeszcze raz przez recovery managera albo przez fastboot jeśli masz do niego dostęp.
Odpowiedz
próbowałem wgrać przez recovery managera, ale w chmurce u dołu wyświetlało mi się "unrecognized" co uniemożliwiało mi wgranie firmware gdyż wyświetlał się komunikat mówiący o tym żeby wcześniej wgrać recovery. Wipe nadal nie działa. No spróbuję z tym fastbootem, mam nadzieję że pomoże.
Odpowiedz
Czyli recovery nie wgrałeś. Recovery manager nie zrobi wipe jeśli recovery jest nie wgrane. Może masz starą wersję Recovery Managera? Szczerze mówiąc nigdy tego programu nie używałem więc niezbyt znam jego opcje, wszystko robię po kablu przez fastboota.
Odpowiedz