11-14-2010, 06:37 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-14-2010, 08:00 PM przez grammatik_2004.)
![]() |
|
![]() |
gwarancja samsung |
gwarancja Samsung
|
Witajcie Koledzy
Sprawa dotyczy reklamacji sgs. Pytaøem się czy mogę sam wysłać jak tak to gdzie to mam wysłać. I druga sprawa dotyczy paragonu zakupu gwarancje posiadam pisemną z orange i orginalną samsunga..
Bez dowodu zakupu ( paragon,faktura) gwarancja jest nie ważna. Więc musisz pracodawcę poprosić o jakiś dowód zakupu .
Pomogłem? Cieszę się.Kliknij
![]()
jak przepiśca napisał... bez dowodu zakupu kartą można sobie podetrzeć.... wazna jest karta z orange (taka kartka A4) + dowód zakupu u numerze jak na karcie gwarancyjnej
POPRAW TEN CAPS LOCK !!!! S20 Ultra || ROM: Stock
Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Kurde no to mamy problem bo ja nie mam dowodu zakupu tak samo jak i szef ale gadaø mi ze mam pisemna gwarancje z orange i to powinno być oki.
przeczytaj co jest napisane na karcie:
"Uwaga: Karta gwar. ważna jest tylko z dokumentem: xxxx" popraw pierwszy post, prosze po raz ostatni S20 Ultra || ROM: Stock
Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
nie mam czegoś takiego napisane, są wszystkie dane aparatu numer imei w dniu którym został kupiony. i jakies tam inne numery nic nie jest wspomniane o paragonie.
Poczytaj dokładnie.
Pomogłem? Kliknij
![]() ![]()
To chyba wyjaśnia wszystko
cyt.Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest załączenie do reklamowanego urządzenia poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej, dowodu zakupu zawierającego datę zakupu oraz opis uszkodzenia. Kod: http://www.samsung.com/pl/support/Maintenance_WarrantyConditions.html Pomogłem? Cieszę się.Kliknij
![]()
dobra jzu wszytko wiem na karcie gwarancyjnej jest podany numer sap i jest wyraznie napisane ze s numerem sap nie potrzebuje dowodu zakupu
![]() Wiec teraz gdzie mam wysłać aparacik żeby szybko nim się zajęli i jaka wersje mam napisać zeby była wiarygodna..
Do autoryzowanego serwisu samsunga oczywiście. A czy szybko się nim zajmą to już od nich zależy.
Pomogłem? Kliknij
![]() ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości