W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 26 głosów - średnia: 3.04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
g sensor jak wyłaczyć

g-sensor jak wyłaczyć
posiadam O2 z oryginalnym romem samsunga I8000NXXJB3 i trochę krótko trzyma mi bateria max 2 dni proszę o podpowiedź co jest zbędne i można wyłączyć aby wydłużyć trochę czas działania baterii. Wiem że najlepiej zmienić rom, ale nie chcę tego na razie robić bo telefon posiada gwarancję a poza tym jestem zielony w tym temacie. Gdzieś wyczytałem ze wyłączenie g-sensora trochę pomoże, co jeszcze wyłączyć ?
Odpowiedz
zacznij od wyłączenia 3G, g-sensor możesz wyłączyć programem z załącznika, instalujesz... odpalasz i wyłączasz odznaczając Turn on/off

Załączone pliki
.cab   AutoRotationSet.CAB (Rozmiar: 66.42 KB / Pobrań: 66)
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
3G już wyłączyłam ale może jeszcze coś ?
Odpowiedz
Zmiana ROMu, ale to narazie jak widze nie wchodzi w gre u Ciebie. U mnie trzyma też 2 dni, ale ja kilka razy dziennie zmieniam ROM Smile i to bardzo pożera baterie Smile
Może coś Ci działa w tle, włącz sobie żeby X zamykał aplikacje a nie je minimalizował, może masz cały czas włączone BT albo/i wifi

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz