W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 18 głosów - średnia: 2.72
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
zegar analogowy lotniczy skin

Zegar Analogowy - Lotniczy SKIN
Witam,
Mam ostatni rom Ryrzego i chciałem zmienić skórkę. Pobralem kilka sztuk (np ze strony valdmana)i pojaiwl sie problem:
otoz w ostatnichromach Ryrzego jest "lotniczy" zegar a ja zapragnalem skorki z zegarem analogowym.
Jak wgrywam nowy wyglad, to wszystko dziala fajnie oprocz zegara. W zaden sposob nie mozna go zmienic albo wylaczyc. Tego lotniczego. jakby byl gdzies zaszyty albo raczej napewno nie moge znalesc opcji lub sposobu aby go wylaczyc lub zmienic na ten analogowy.
Nadmienie ze w ustawieniach M2DC wylaczalem juz analogowy i cyfrowy w roznych kombinacjach. nic to nie daje.
Moze ktos mial z tym problem i jest w stanie pomoc.

Pozdrawiam
Początkujący użytkownik i900 - Zaawansowany użytkownik WinMobile
Odpowiedz
też chciałem zainstalować skórkę z zegarem analogowym i za żadne skarby nie mogłem uruchomić zegara tak namieszałem że musiałem wgrywać odnowa rom nawet format nie pomógł
przychylam się do prośby kolegi
Odpowiedz
Gdzieś w sieci widziałem, same zegarki do manili, tak jakby skórki które można doinstalować, ale nie wiem czy to działa, jak znajdę je to podlinkuje tutaj.
Telefon: SGH-i900 Omnia
Rom: Test i900SAID2/21054M by Ryrzy
RadioRom: i900PUJA1
Udało mi się tobie pomóc?
Kliknij [Obrazek: thumbsup.gif], to nic nie kosztujeWink
Odpowiedz
problem jest w tym ze M2Dv2 chyba nie obsuguje juz zegarka analogowego, sprawdzcie na v1.2 tam powinno dzialac po przelaczeniu w m2dc
S20 Ultra || ROM: Stock

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
Dodatkowe wyjasnienia.
Na zaden zegarek nie mozna zmienic rowniez cyfrowy. kazda skorka ktora jest wgrana, rowniez .cab to wszystko fajnie wyswietla i dziala tylko caly czas zostaje zegar lotniczy-kolejowy. On tak jakby byl caly czas na gorze. Pod spodem w niektorych widac zegarki albo ich szczatki. Jednak zawsze przykrywaja to te paskudne tabliczki. Cyfry potrafia czasami zniknac. Ale ruszajace sie tabliczki nigdy.
On zawsze jest. tak jakby gdzies w romie byl na stale zapisany.
Mozliwe ze tylko jakis wpis w rejestrze nie pozwala tego zmienic. Kombinowalem juz z plikami xml, inne md2cd, rozne ustawienia.
Na rejestrze WINDY sie nie znam wiec nie dotykam w ciemno. Na dodatek uzywam telefonu w pracy wiec musi dzialac - slabo ale musi dzialac.
Ponawiam wiec prosbe . Skorki z analogowymi zegarami sa ladniejsze i zapewne wielu chcialo by zmienic.

Pozdrawiam

jeszcze jedno.
zainstalowalem od nowa m2dc i jest to samo. Tabliczki i zegar przykrywaja skorki.
Pytanie do Ryrzego:
Gdzie szukac w rejestrze linii odpowiedzialnych za te tabliczki?
Wyciagnalem stary aparat wiec w omni moge dzisiaj namieszac. Zrobie pozniej HR.
pozdrawiam
Początkujący użytkownik i900 - Zaawansowany użytkownik WinMobile
Odpowiedz
(03-24-2010, 04:23 PM)Ryrzy napisał(a): problem jest w tym ze M2Dv2 chyba nie obsuguje juz zegarka analogowego, sprawdzcie na v1.2 tam powinno dzialac po przelaczeniu w m2dc

W jednym z testowych romów miałem zainstalowaną manile 2d v1.2 i wyglądało to tak, jeżeli w skórce był tylko zegar analogowy to niestety nie działało to poprawnie, ale jeżeli były oba to działało bardzo dobrze, mówie o skórce która nazywa się OMEGA o ile dobrze pamiętam.
Telefon: SGH-i900 Omnia
Rom: Test i900SAID2/21054M by Ryrzy
RadioRom: i900PUJA1
Udało mi się tobie pomóc?
Kliknij [Obrazek: thumbsup.gif], to nic nie kosztujeWink
Odpowiedz
Dziwna sprawa że zegar się nie zmienia. Spróbuj zrobić backup tematu w M2DC i podmienić ręcznie pliki zegara z tej skórki która chcesz wgrać. Wrzuć te pliki do \Windows i nadpisz, następnie wyłącz manilę w ustawieniach Today i włącz.
Oneplus 7T 8/128GB | Oxygen OS Android 11 | Stock Kernel | Supcase UB Style

Samsung Galaxy Watch 3 | Ringke Air Sport
 
IPAD 10.2 (2019) | iOS 14.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz
Zegar caly czas jest ten kolejowy. Podmiany nic nie daja, tak jakby nie wszystkie pliki podmienialo.

Zawzialem sie i cos wymysle. Chyba ze ktos juz o robil i wie jak. analizuje pliki teraz i sprawdzam ktore i za co odpowiadaja.

Pozdrawiam
Początkujący użytkownik i900 - Zaawansowany użytkownik WinMobile
Odpowiedz
Jeśli podmienisz na inne pliki graficzne zegara to nie ma bata, nie może być cały czas standardowy zegar... Daj jakiegoś linka do tych plików co masz, spróbuję u siebie.
Oneplus 7T 8/128GB | Oxygen OS Android 11 | Stock Kernel | Supcase UB Style

Samsung Galaxy Watch 3 | Ringke Air Sport
 
IPAD 10.2 (2019) | iOS 14.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz
tu jest dość ciekawy zegar gdzie dokładnie mam podmienić te pliki ?
Kod:
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=2706331&postcount=1477


Podmieniłem te pliki czyli nadpisałem i manila nie chciała się uruchomić wyskakiwało Trwa uruchomienie TouchFlo lub wskazanie i tak na przemian
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości