W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
pmp5870c 20130509 v1 8 oryginalny fabryczny rom

[ROM 4.1.x] PMP5870C_20130509_v1.0.8 - Oryginalny, fabryczny ROM
Wpadł mi w łapki pełny, stockowy, oficjalny ROM dla naszego tablecika PMP5870c, anonimowemu darczyńcowi dziękujemy Wink Wink

Uwaga: ROM przywraca ustawienia fabryczne + usuwa zawartość pamięci wewnętrznej...

wgrywamy podobnie jak w RKAndroidtool

- podłączamy wyłączonego taba z wciśniętym vol - do kompa,
- włączamy apke RKDeviceManage.exe,
- wybieramy obraz ROMu,
- klikamy UPGRADE.

Kod:
http://catshare.net/18ipV3X0thB7rVzG
Kod:
http://goo.im/devs/Ryrzy/Prestigio%20PMP5870c/ROMs/PMP5870C_20130503_v1.0.8.zip
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
(09-26-2013, 01:07 PM)Ryrzy napisał(a): Wpadł mi w łapki pełny, stockowy, oficjalny ROM dla naszego tablecika PMP5870c, anonimowemu darczyńcowi dziękujemy Wink Wink

Uwaga: ROM przywraca ustawienia fabryczne + usuwa zawartość pamięci wewnętrznej...

wgrywamy podobnie jak w RKAndroidtool

- podłączamy wyłączonego taba z wciśniętym vol - do kompa,
- włączamy apke RKDeviceManage.exe,
- wybieramy obraz ROMu,
- klikamy UPGRADE.


Kod:
http://goo.im/devs/Ryrzy/Prestigio%20PMP5870c/ROMs/PMP5870C_20130503_v1.0.8.zip


Dziękiiiii kolego jesteś wieeeelki

 XTeK edytował ten post dnia 10-30-2013 o godz. 04:36 PM ponieważ:

Dziękujemy na forum klikając na zielony plus.
Pamiętaj na przyszłość a posta nie usuwam dla potomnych.Smile

Odpowiedz
Dzięki ! Na pewno się przyda ! Czy jest jakaś szansa, że Prestigio jeszcze wyda jakąś aktualizację ?
Odpowiedz
Teoretycznie na rk30 jest juz sdk 4.2.2 i sa urzadzenia ktore dostaly update do 4.2.2 jest mozliwy... ale jak widac producent ma w ***** ten model i nawet tego romu nie ma udostepnionego

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
To trochę lipa
Odpowiedz
Thank you Ryrzy!
Odpowiedz
Ja mam problem ponieważ rkdevicemanager nie wykrywa mi tableta a podłączam go z wciśniętym vol -. Wogóle chce wgrać ten soft ponieważ mam nadzieję że to naprawi mi mojego bootloopa.
Odpowiedz
I tak nie mam pojęcia jak podłączć mojego chińczyka przez usb. Dalej walczę przez micro sd.
P.S.
Zmieniłem boot logo Smile przypisanie pamięci extsd jako data? (tam się wszystko nagrywa) w firmware M1050_2.img.
Odpowiedz
Co zrobić jeśli nie widzi tableta?
Odpowiedz
linki juz raczej nie żyją, tu masz oficjalny:

Kod:
http://nl02.dl.prestigio.com/Service_Files/TabletPC/PMP5870/
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości