W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 2.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
problem z wyborem i wgrywaniem romu

Problem z wyborem i wgrywaniem romu.
witam
chcial bym sie poradzic ludzi ktorzy sie zajmuja tym bo ja to zielony jestem a wiec opisze moj problem Smile mam wersje systemu 4.0.4 wersje modemu I9100XXLQ6 wersja jadra 3.015 I9100XXLQB CSC I9100OXALQB to chyba wszystkie dane Smile a wiec chodzi ze chial bym wgrac cf rota alleee nie wiem jakiego mam wybrac wszedzie podane sa soft KE7 KE4 itd. ale jakiego mam wybrac hmmm no i jak to zrobic nie wiem czy moge wgrac roma jesli tak to jakiego wkurza mnie durze zuzycie pamieci przez dzialanie w tle social hub i innych paszkwili samsunga SmileSmile jak ktos moze pomoc to prosze odpisac ale nie zapominajcie jestem totalnym laikiem zielonym wiec najprosciej jak sie da prosze pisac.
pozdrawiam SmileSmile i przepraszam za rozpisanie sie SmileSmile

malymon edytował ten post dnia 01-01-2013 o godz. 09:44 PM ponieważ:

Zmieniono temat na jednoznaczny dla użytkowników Wink Pozdrawiam!

Odpowiedz Internet Explorer Windows Vista
Możesz zamiast cf-roota wgrać kernel siyah
Kod:
www.modaco.pl/Thread-Kernel-SiyahKernel-v5-0-1

Wgraj jako pda odinem.
Później poczytaj troszke dział S2 a dowiesz się więcej co i jak.
.

Odpowiedz Opera Linux
a w jaki sposob nie wykrywa mi tego pliku odin
Odpowiedz Firefox Windows 9x/NT/2000
Jeżeli pobrałeś wersje pod odina to powinien wykryć, zaś jeżeli masz z tym problemy to zapraszam do tematu jak wgrywać romy za pośrednictwem odina.
.

Odpowiedz Opera Linux
pobralem na odina z linku ktory podales w instrukcji zmiany romow jest aby plik wypakowac jak go wypakuje to go odin nie widzi chyba ze mam zostawic archiwum rar nie wypakowywac

dobra wgrane i co teraz hmm co dalej Smile