W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
polski soft w atrix hd lte at amp t us mb886

Polski soft w Atrix HD LTE AT&T US - MB886
Witam.
Od paru dni zostalem posiadaczem Motoroli Atrix HD LTE AT&T US, lecz jest problem, poniewaz nie posiada on Polskiego softu tylko US + 3 inne jezyki do wyboru. Poszukuje jakiegos polskiego softu do wgrania, ale jestem kompletnie zielony, szukam juz cztery dni i nic nie znalazlem do mojego modelu. Mam juz odblokowanego bootloadera i posiadam CWN recovery, tylko brakuje mi systemu, oto dane mojego fona:

System version: 98.4.20.MB886.ATT.en.US
Model: MB886
Android version: 4.1.1
Kernel version: 3.0.42-gebf622c eaz002@fl36bld #1 SMP PREEMPT Sat Nov 17 22:46:45 EST 2012
AP flex version: GAS_NA_DINARAJATT_P001
Build number: 9.8.0Q-97_MB886_FFW-20

Nic wiecej o nim nie wiem i mam nadzieje ze podane informacje wystarcza, aby rozwiazac moj problem. Bardzo prosze o pomoc kogos kto sie na tym zna Smile

Pozdrawiam

edit:
Czy moge zainstalowac tego ROM'a Android 2.3.4 Middle East version [PL] lub MROM-Olympus [CM7] build: 20130330 for Atrix 4G, jak wiadomo posiadam Androida w ver. 4.1.1 HD LTE i czy jak wgram jakas starsza wersje androida badz dla Atrix'a 4G nic sie nie stanie?
Odpowiedz
Atrix 4g to inny model więc nie radzę wgrywać od niego softu. Jeśli Twój telefon nie był wypuszczony w europie to będzie Ci ciężko znaleźć soft z polskim językiem. Ewentualnie cyanogenmod lub inny aosp ale pod Twój model. Romy nie są uniwersalne (poza kilkoma wyjątkami), pamiętaj o tym.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Xiaomi MI6 64GB | MIUI 9.2 | Stock Kernel | Slim Case
IPAD Air WiFi 16GB | iOS 11.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz