W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 17 głosów - średnia: 3.41
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
omnia 2 a androidowe software

Omnia 2 a androidowe software
Witam
Na początku chcę powitac wszystkich ... bo jestem tu nowy i tak wypada Tongue ...
zakupiłem Omnie 2 i jestem pod wielkim wrażeniem ...
Nowa z Plusa sprawuje sie znakomicie choć szykuje sie do wgrania ugotowanego romu ... dlatego czytam , czytam , i czytam
Przeszedłem przez symbiany , symbian dotykowy ( porażka ), WM , Iphone ( rewelacyjny wyświetlacz dotykowy ), nie miałem w rekach do testów androida i tu powstaje pytanie ...
Czy jest takowy emulator(a jezeli nie ma czy jest możliwość takowego napisania)
aby w O2 działały progsy na androida ? zaznaczam ze nie jestem programistą i nie znam się az tak , więc chylę czoło i czekam na odpowiedz
Pozdro Tomek
Odpowiedz
Istnieje wersja Androida działająca (jako tako, nie działa większość funkcji) na Omnii, uruchamiana z karty pamięci. Być może da się na niej zainstalować aplikacje. Spróbować możesz, szukaj "Andromnia 2".

BTW. Również witamy na forumWink
Oneplus 7T 8/128GB | Oxygen OS Android 11 | Stock Kernel | Supcase UB Style

Samsung Galaxy Watch 3 | Ringke Air Sport

IPAD 10.2 (2019) | iOS 14.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz
hmmm
Tak ... Przeczytałem artykuł o androidzie hulającym na O2 lecz nie o to mi do końca chodzi ...
chodzi mi konkretnie o emulator , czy fizycznie jest możliwość taki napisać , bo nie ukrywam ale wahałem się nad zakupieniem z systemem android ale górę wziął WM i O2 ....
Oraz mam jeszcze jedno pytanko ... zdaję sobię sprawe z tego iż zmiana romu nie jest tak do końca prosta dla zwykłego zjadacza chleba czy są gotowe linki do sciągnięcia najnowszego stabilnego romu ??
przygode zx O2 dopiero zaczynam i nie chciałbym popełnić błędu z wgrywaniem tegoż romu ...