W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
kilka pytań odnośnie prestigio multipad 7 ultra duo

Kilka pytań odnośnie Prestigio MultiPad 7.0 Ultra Duo
Siema, zastanawiam nad kupnem tego właśnie tabletu, przeglądałem opinie o różnych tabletach i ten wyróżnia się dobrymi bebechami i świetnym ekranem ale mam i tak kilka pytań.

1. Jak to jest z jego wadliwością, czytałem kilka razy że niedługo po użytkowaniu trzeba było go odsyłać na gwarancje. Jak to jest ?

2. Jest w nim wejście miniHDMI tak ?

3. Jeśli wgram roota to tracę gwarancje na niego ? Jak to wygląda dokładnie z tymi sprawami wgrywania roota czy roma ?

Może głupie pytania ale jestem zupełnie zielony w tych sprawach, jeśli będę miał jeszcze coś to zapytam Smile

Dzieki za pomoc Smile
Odpowiedz Opera Windows 7
1. każde urządzenie się może zepsuć po tygodniu, tym bardziej "chiniol"
2. tak
3. tak tracisz gwarancje i po wgraniu roota i ROMu
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
A żeby odzyskać tą gwarancje to wystarczy wgrać oryginalnego roota czy roma i po problemie ?
Odpowiedz Opera Windows 7
nie ma czegoś takiego jak orygianlny root Smile root jest albo go nie ma.
w zasadzie tak, trzeba wgrać oryginalny rom, lub jeśli nie zmienialeś ROMu a tylko rootowałeś to zrobić unroot i nie powinno zostać śladu po tym.
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
Ok, ok jestem nowy w tym temacie wiec nie wiem jak to jest Tongue dzieki za odpowiedzi Smile wiec zapewne kupie ten tablet i jak bede mial jakies pytania to bede pisac Smile dzieki jeszcze raz
Odpowiedz Opera Windows 7
jesli masz okazje w niskiej cenie to jest to dobry wybór jeśli chodzi o chiniole, wyświetlacz ma świetną rozdzielczość a wydajnosc jest niczego sobie. mini recenzje napisałem tu gdzies w dziale z tym tabem Smile
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
Szukałem tabletu tak do 400zł, najpierw miałem na oku VIDO N70s, ale później właśnie zobaczyłem Prestigio który ma lepszy ekran i też w podobnej cenie jest, wiec na niego padł wybór Smile
Odpowiedz Opera Windows 7
Panowie wiecie jak wzmocnic wi fi ?? Czytalem gdzies ze te aplikacje google nie zdaja egzaminu.
Moze sie myla, znacie jakies??

Druga sprawa, macie jakies sposoby jak wzmocnic dzwiek w tym tablecie ??
Odpowiedz Google Chrome Windows XP/2003
Wzmocnić wifi można lepszą anteną, a w tym wypadku nie da się takiej zastosować, więc odpowiedź brzmi: nie, nie da się wzmocnić sygnału wifi. Co do wzmocnienia dźwięku, można to często zrobić programowo, w zależności od modelu i chipa dźwiękowego, ale nie jest to łatwe, szybkie i przyjemne.
Xiaomi MI6 64GB | MIUI 9.2 | Stock Kernel | Slim Case
IPAD Air WiFi 16GB | iOS 11.x | ESR Flip Cover
Odpowiedz Firefox Windows XP/2003
Ile mhz ma gpu? Wikipedia pisze że procesor RK3066 posiada mali 400 @ 250mhz, natomiast presitgo na stronie podaje że jest to mali 400 @ 400mhz
Odpowiedz Google Chrome Windows 9x/NT/2000


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości