W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
kilka pytań odnośnie prestigio multipad 7 ultra duo

Kilka pytań odnośnie Prestigio MultiPad 7.0 Ultra Duo
Siema, zastanawiam nad kupnem tego właśnie tabletu, przeglądałem opinie o różnych tabletach i ten wyróżnia się dobrymi bebechami i świetnym ekranem ale mam i tak kilka pytań.

1. Jak to jest z jego wadliwością, czytałem kilka razy że niedługo po użytkowaniu trzeba było go odsyłać na gwarancje. Jak to jest ?

2. Jest w nim wejście miniHDMI tak ?

3. Jeśli wgram roota to tracę gwarancje na niego ? Jak to wygląda dokładnie z tymi sprawami wgrywania roota czy roma ?

Może głupie pytania ale jestem zupełnie zielony w tych sprawach, jeśli będę miał jeszcze coś to zapytam Smile

Dzieki za pomoc Smile
Odpowiedz Opera Windows 7
1. każde urządzenie się może zepsuć po tygodniu, tym bardziej "chiniol"
2. tak
3. tak tracisz gwarancje i po wgraniu roota i ROMu
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz Firefox Windows 7
A żeby odzyskać tą gwarancje to wystarczy wgrać oryginalnego roota czy roma i po problemie ?
nie ma czegoś takiego jak orygianlny root Smile root jest albo go nie ma.
w zasadzie tak, trzeba wgrać oryginalny rom, lub jeśli nie zmienialeś ROMu a tylko rootowałeś to zrobić unroot i nie powinno zostać śladu po tym.

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Ok, ok jestem nowy w tym temacie wiec nie wiem jak to jest Tongue dzieki za odpowiedzi Smile wiec zapewne kupie ten tablet i jak bede mial jakies pytania to bede pisac Smile dzieki jeszcze raz