W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
kilka pytań odnośnie prestigio multipad 7 ultra duo

Kilka pytań odnośnie Prestigio MultiPad 7.0 Ultra Duo
Siema, zastanawiam nad kupnem tego właśnie tabletu, przeglądałem opinie o różnych tabletach i ten wyróżnia się dobrymi bebechami i świetnym ekranem ale mam i tak kilka pytań.

1. Jak to jest z jego wadliwością, czytałem kilka razy że niedługo po użytkowaniu trzeba było go odsyłać na gwarancje. Jak to jest ?

2. Jest w nim wejście miniHDMI tak ?

3. Jeśli wgram roota to tracę gwarancje na niego ? Jak to wygląda dokładnie z tymi sprawami wgrywania roota czy roma ?

Może głupie pytania ale jestem zupełnie zielony w tych sprawach, jeśli będę miał jeszcze coś to zapytam Smile

Dzieki za pomoc Smile
Odpowiedz
1. każde urządzenie się może zepsuć po tygodniu, tym bardziej "chiniol"
2. tak
3. tak tracisz gwarancje i po wgraniu roota i ROMu
S9+ || ROM: Stock 8.0

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
A żeby odzyskać tą gwarancje to wystarczy wgrać oryginalnego roota czy roma i po problemie ?
Odpowiedz
nie ma czegoś takiego jak orygianlny root Smile root jest albo go nie ma.
w zasadzie tak, trzeba wgrać oryginalny rom, lub jeśli nie zmienialeś ROMu a tylko rootowałeś to zrobić unroot i nie powinno zostać śladu po tym.

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
Ok, ok jestem nowy w tym temacie wiec nie wiem jak to jest Tongue dzieki za odpowiedzi Smile wiec zapewne kupie ten tablet i jak bede mial jakies pytania to bede pisac Smile dzieki jeszcze raz
Odpowiedz