W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!

[-]
Reklama

Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 3.13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
co jak z czym się to je ?

Co Jak Z czym się to je ?
Mam galaxy S już od kilku miesięcy, ale to od ostatniego miesiąca próbuje zmodyfikować telefon, ale za żadne cuda mi się nie udaje. Czytałem dużo, dziś chciałem ostatecznie spróbować, ale wole się kogoś poradzić. Jestem całkowicie zielony w tym temacie. Pierw bym chciał wgrać jakiś soft, bo mam 2.3.3. Jak wgrywać, się chyba nauczyłem w jakimś temacie na tym forum, tylko jaki wgrać? następnie, chciałbym zrootować i tu moglibyście mi pomóc. Przegrzebałem internet, ale nadal się w tym nie łapie Big Grin Jakbyście mieli jakiś fajny link, albo sami byście mi wytłumaczyli, ale jak 5-letniemu dziecku.
Dobra, mam 2.3.6, może w przyszłości wezmę się za te nowsze 4.x.x, ale to później. Dla tych co mają ten sam problem co ja http://www.youtube.com/watch?v=13Hn78lR2...plpp_video Polecam też kanał tego użytkownika. Teraz pora zrootować Big Grin

Chyba się udało Big Grin Zrootowałem, a przynajmniej tak mi pokazuje aplikacja Root Checker, podkręcilem procesor do 1,3. Pobawiłem się w Chainfire3D ale jak mówie, jestem zielony w tym i jak by ktoś miał chęci i czas coś mi jeszcze poradzić swoim doświadczeniem byłbym wdzięczny Big Grin Mi pomogło konto na YT które podałem w powyższym poście.
Wracam do tematu. Moglibyście polecić coś sprawdzonego, bo jak podkręcam do 1,3 i wchodzę do jakiejś gry to mnie wywala Big Grin A na 1.2 fajnie chodzi. Telefon nie chodzi jakoś szybciej, raczej wolniej Big Grin I jak redukuje rozdzielczość (chyba) to później w menu mam takie skośne litery Big Grin i muszę resetować fona Big Grin