10-07-2011, 11:33 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-13-2011, 02:45 PM przez andrzej.d75.)
W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!
![]() |
|
![]() |
activesync brak synchronizacji |
ActiveSync brak synchronizacji
|
Witam. Czy ktos moglby mi pomoc w synchronizowaniu omni i900 przez ActiveSync z komputerem. Probowalem kilkakrotnie ale za kazdym razem jest to samo program nie widzi outlooka a jak odznaczylem synchronizacje katalogow bez outloka to synchronizacja lata mi w kolko i nie chce sie skonczyc.
Już sobie poradziłem. Dzięki za wsparcie. ![]()
może napisz co i jak dla potomnych
![]() S20 Ultra || ROM: Stock
Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
U mnie problem z Active Sync pojawiał się, gdy był włączony Firewall Symanteca.
Pozdrawiam,
Marek
Jeśli chodzi o niekończącą się synhronizację , to u mnie wina leżała po stronie wmp11. Musiałem ręcznie zsynchronizować playera a pózniej przy podłączanie telefonu do kompa żeby synchro się zakończyło muszę włączyć wmp11 i ustawić synchro w playerze ręcznie.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości