W dniach 16.05.2019 do 13.06.2019 mail z forum nie działał poprawnie i mógł zgubić kilka maili, jeśli ktoś się próbował kontaktować proszę zrobić to ponownie. Za utrudnienia przepraszam!


[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 2.92
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
activesync brak synchronizacji

ActiveSync brak synchronizacji
Witam. Czy ktos moglby mi pomoc w synchronizowaniu omni i900 przez ActiveSync z komputerem. Probowalem kilkakrotnie ale za kazdym razem jest to samo program nie widzi outlooka a jak odznaczylem synchronizacje katalogow bez outloka to synchronizacja lata mi w kolko i nie chce sie skonczyc.

Już sobie poradziłem. Dzięki za wsparcie.Tongue
Odpowiedz
może napisz co i jak dla potomnych Smile i zamkniemy temat
S20 Ultra || ROM: Stock

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Odpowiedz
U mnie problem z Active Sync pojawiał się, gdy był włączony Firewall Symanteca.
Pozdrawiam,
Marek
Odpowiedz
Jeśli chodzi o niekończącą się synhronizację , to u mnie wina leżała po stronie wmp11. Musiałem ręcznie zsynchronizować playera a pózniej przy podłączanie telefonu do kompa żeby synchro się zakończyło muszę włączyć wmp11 i ustawić synchro w playerze ręcznie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości