[-]
Reklama



Ocena wątku:
  • 39 głosów - średnia: 3.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
regulamin forum v0 82

[Ważne] Regulamin Forum v0.82
Regulamin FORUM

I. Podstawowe zasady

  1. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
  2. Sprawy prywatne załatwiamy poprzez PW (prywatną wiadomość) a nie opisując je na publicznym forum.
  3. Wszelkie sprawy techniczne, awarie i sugestie zgłaszamy w tym dziale, bądź w ostateczności do Administratora Forum poprzez prywatną wiadomość.
  4. Nick użyty podczas rejestracji nie może być obraźliwy lub wulgarny. Nie może to być również adres strony internetowej. Osoby z takimi nickami będą automatycznie banowane.
  5. Użytkownik akceptuje otrzymywanie wiadomości od Administracji w postaci wiadomości e-mail oraz wiadomości PW (prywatna wiadomość),
  6. Avatar i Podpis - zabrania się umieszczania w podpisie banerów, grafik oraz tekstów obrażających innych, słów wulgarnych lub nie zgodnych z regulaminem. To samo tyczy się avatarów. Umieszczanie w podpisie lub avatarze linków do innych stron internetowych może nastąpić tylko za zgodą Administracji Forum.
  7. Członkostwo w grupie FULL USER (co za tym idzie dostęp do działów Download) następuje automatycznie po napisaniu 10 "postów" lub po 4 miesięcznym stażu na forum. (jeśli masz 10 postów lub/i 4 miesięczny staż a nadal masz grupe USER, przeloguj się na forum a system sam da awans do grupy FULL USER)

II. Pisanie tematów i postów

  1. Tematy i posty zakładane przez użytkowników na forum nie mogą zawierać treści:
    1. związanych z pornografią,
    2. związanych z nielegalnymi używkami,
    3. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc.
    4. treści faszystowskich,
    5. propagujących przemoc,
    6. obrażających uczucia religijne bądź jakiekolwiek przekonania użytkowników forum,
    7. obrażających ludzi i osoby publiczne.
  2. UNIKAJ WULGARYZMÓW. Jeżeli będziesz przeginał i nie zastosujesz się do tych zasad dostaniesz bana. (WARN - 2 punkty/BAN)
  3. Zanim zaczniesz temat użyj funkcji Szukaj - być może już ktoś opisał Twój problem. Jeżeli się nie zastosujesz do tego punktu to otrzymasz (WARN - 2 punkty)
  4. Pisz w odpowiednim dziale i temacie, a nie gdzie popadnie. (WARN - 1 punkty)
  5. Nie dopisuj odpowiedzi które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów. (WARN - 2 punkty)
  6. Wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię. Treści postu nie ograniczaj do słów "Jak w temacie..." lub podobnych - opisz dokładnie swój problem. (WARN - 2 punkty)
  7. Nie pisz postów jeden pod drugim - edytuj poprzedni. (WARN - 1 punkty)
  8. Nadużywanie BBCode, kodów HTML, znaków typu ?<< >> -- : oraz kilku !! ?? lub pisanie wyłącznie wielkimi literami bez celu będzie skutkowało usunięciem postu. - Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst. Dotyczy również tematów (WARN - 1 punkt)
    Pamiętaj, że kolor czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla Administracji Forum.
  9. Nie odpowiadamy na jakiś "stary" problem, chyba ze chcecie się dopytać o szczegóły - patrzcie na datę. (Pamiętaj że po 2 miesiącach czy 2 latach ;-) ktoś już mógł zapomnieć o tym problemie) Za trupa uważa się post który został napisany 30 dni wcześniej od obecnej daty. Dopisujemy się tylko wtedy kiedy chcemy się dopytać o szczegóły, lub mamy naprawdę sensowną odpowiedź, czy też solucję na dany problem z telefonem. (WARN - 2 punkty)
  10. Cytuj jeśli odnosisz się do wypowiedzi zawartej we wcześniejszym/wcześniejszych postach - zdecydowanie ułatwia to śledzenie wątków wypowiedzi. Nie musisz koniecznie cytować, jeśli Twój post następuje bezpośrednio po poście do którego się odnosisz - jednak treść zbuduj tak, by wskazywała do jakiej kwestii się odnosisz.
  11. W załącznikach do posta można umieszczać jedynie legalne oprogramowanie typu Freeware. Pozostałe oprogramowanie umieszczasz tylko i wyłącznie na swoją odpowiedzialność na zewnętrznych serwerach hostingu plików (RapidShare, KeepMyFile, MegaUpload itp.). Tym samym Administracja Forum nie bierze żadnej odpowiedzialności za zawartość linków umieszczanych przez użytkowników.
  12. W przypadku zgłoszenia się osób/instytucji posiadających prawa autorskie do danego pliku/programu/gry etc, link zostanie usunięty z forum bez wcześniejszego powiadomienia o tym autora Tematu/posta.
  13. Obrazy i screenshot-y powinny być umieszczane na zewnętrznych serwerach hostingu a nie jako załączniki do posta.
  14. Obrazy i screenshot-y, które umieszczasz w poście, powinny mieć podobny rozmiar. Ich rozmiar i rozmieszczenie powinny być dopasowane na tyle rozsądnie by nie powodowały zniekształcenia wyglądu Forum (rozciągnięcia szerokości). Dla większej czytelności, pomiędzy obrazami stosuj odstęp (spacja pomiędzy linkami).
  15. Linki do plików/stron etc dajemy w znacznikach [ code] [/ code]
  16. Pisz składnie, używając w miarę możliwości znaków interpunkcyjnych - nie zmuszaj czytającego do domyślania się "co autor miał na myśli".
  17. Pisząc na Forum staraj się przestrzegać zasad polskiej pisowni. Staraj się unikać błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. Jeśli takie popełniłeś, popraw je klikając przycisk Edit. "Literówka" każdemu może się zdarzyć, ale notoryczne odstępstwa od zasady prawie na pewno zakończą się ostrzeżeniem.
    Dopuszczalny jest brak znaków diakrytycznych (tzw. "ogonków") w wypowiedzi, jednak pod warunkiem, że nie wpływa on negatywnie na możliwość zrozumienia jej sensu. Pamiętaj, że język polski (tak jak i inne języki) posiada swoje pułapki - nieużywanie znaków diakrytycznych i interpunkcyjnych może spowodować nawet zmianę sensu i kontekstu wypowiedzi. Przed wysłaniem swojego posta na forum upewnij się czy jego odbiór będzie taki jak założony przez Ciebie.
  18. Nie twórz tematów z nagłówkiem: "mam pytanie", "poszukuję", "pomocy" itp. W nagłówku staraj się zawsze streścić zawartość tematu. Ułatwi to wyszukiwanie innym użytkownikom. (WARN - 2 punkty)
  19. Nie tolerujemy TROLI.
    ("troll na forum dyskusyjnym -
    to osoba szukająca dziury w całym,
    prowokująca (i podtrzymująca) dyskusje dość
    jałowe, a czasem nawet obfitujące w tzw. flaming (osobiste
    przepychanki i kłótnie, często zabawne, ale czasem przykre)." (WARN - 1 punkt)
  20. Handel na forum (również wymienny) - poza wyznaczonymi do tego działami, nie będzie tolerowany.
  21. Kupujesz/sprzedajesz/zamieniasz się wyłącznie na swoją odpowiedzialność i ryzyko. Administracja Forum nie bierze odpowiedzialności za uczciwość kontrahentów jak i legalność czy pochodzenie wystawionego towaru/przedmiotu.

III. Na Forum zabrania się:

  1. Umieszczania treści pornograficznych, a w szczególności pornografii dziecięcej, jak również umieszczanie odnośników do nich lub odnośników pozwalających do nich dotrzeć.
  2. Umieszczania treści obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum, osób publicznych, instytucji itp. - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym wydaleniem użytkownika z forum.
  3. Używania treści wulgarnych (niewyszukane słownictwo, przemoc i treści drastyczne) - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym wydaleniem użytkownika z Forum.
  4. Umieszczania informacji o sposobach dostępu do nielegalnego oprogramowania nawigacyjnego (np AutoMapa, TomTom, iGo etc) i innych praktykach, mających na celu uzyskanie pełnej wersji płatnego oprogramowania za pomocą powszechnie dostępnych kluczy, kodów aktywacyjnych czy narzędzi typu keygen, crack, patch i innych.
  5. Umieszczania linków do stron płatnych, wymagających dodatkowego logowania lub innych for o podobnej tematyce - odstępstwo będzie skutkowało ostrzeżeniem użytkownika, a w przypadku dalszego nie stosowania się do ww. reguły - wydaleniem z Forum.
  6. Reklamowania w jakikolwiek sposób innych stron lub for internetowych bez zgody Administracji Forum.
  7. Kopiowania bez zgody Administracji Forum jakichkolwiek treści, grafik, itp. użytych na tym Forum. Złamanie zasady równa się bezterminowym banem.

IV. Ostrzeżenia i bany

  1. Posty nie dotyczące tematu wątku lub łamiące któryś z punktów niniejszego Regulaminu będą usuwane, a użytkownik poniosą konsekwencje przewidziane przez Administratora, Moderatora bądź inną osobę funkcyjną Forum.
  2. Ostrzeżenia otrzymuje się za nie przestrzeganie zasad Regulaminu Forum. Nieznajomość niniejszego Regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  3. Ostrzeżenie nadawane jest:
    1. Na czas określony, zależny od wagi popełnionego wykroczenia. O dacie wygaśnięcia ostrzeżenia (czasie trwania) decyduje osoba funkcyjna nadająca użytkownikowi to ostrzeżenie.
    2. Na czas nieokreślony (nie wygasa)
  4. Ostrzeżenie można zdjąć warunkowo, jeśli tylko będą do tego wystarczające podstawy.
  5. Bana otrzymuje się za wykroczenie przeciwko zasadom Regulaminu przewidującym taką sankcję, notoryczne niestosowanie się do zasad Regulaminu Forum bądź za inne przewinienie nie ujęte w Regulaminie Forum, a kwalifikujące użytkownika do wykluczenia go ze społeczności Forum (np. oszustwa lub stwierdzone próby oszustw przy zbywaniu/nabywaniu/zamianie przedmiotów w działach Sprzedam, Kupię, Zamienię).
  6. Ban nadawany jest na zasadach obowiązujących przy nadawaniu ostrzeżenia.
  7. Ban nadawany jest obligatoryjnie po uzyskaniu przez użytkownika wartości "100%" wynikającej z nadanych ostrzeżeń,
  8. Istnieje możliwość otrzymania bana bez wcześniejszego uzyskania ostrzeżenia.

V. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Forum powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum - przebywanie na forum oznacza jego akceptację.
  2. Działy tematyczne na Forum posiadają własne, szczegółowe Regulaminy, które należy traktować jako element głównego Regulaminu Forum.
  3. Użytkownicy nie przestrzegający Regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie, a także w rażących przypadkach naruszenia Regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
  4. Administracja Forum nie odpowiada za treść oraz zawartość plików umieszczanych na serwerach nie podlegających Forum oraz w żaden sposób z nim nie związanych (patrz: Pkt II, ppkt 12 Regulaminu Forum).
  5. Administratorzy, Moderatorzy bądź inne osoby funkcyjne Forum mają prawo do usunięcia, przeniesienia, edycji wątku lub posta, który narusza Regulamin i nie muszą tłumaczyć się użytkownikowi ze swoich poczynań.
  6. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Forum w każdym momencie i zakresie, który uzna za słuszny.

Administracja i Ekipa Forum
S7 EDGE || ROM: Stock 6.0.1

Nie odpowiadam na PW !! Od tego jest FORUM... za dręczenie mnie na PW będę dawał warny !!
Firefox Windows XP/2003


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości